Lite bilder från Anders som redan har varit på kebnekaise!

Träffa ju anders när vi var ute och vandra i vättlefjäll nu senast, han var en av fyra till jag träffa! så han skicka över lite bilder på kebnekaise när han var där, dom hade verkligen strålande väder!







Här är en bild på anders från toppen på kebnekaise! vill bara upp nu känner jag.



Helt otrolig vilken natur vi har i fjällen, visste ni detta??? Jag e väl dom eller något hade ingenaning om det! :)

jaja väntan är inte så stor nu, vi åker om exakt 14dagar nu!

JIPPPPPPIIIIIIII


Så ni kan ju förstå att vara i naturen gör en väldigt gott, helst när man har ett stressigt jobb och bor i stor stan. Finns det intresse att följa med på en liten mindre promenad i naturen eller en stor, så tycker jag absolut att ni skall ta en kontakt med mig.
 


Kontakta mig på [email protected]
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0